#1 Eike König

OTB 
#1 Eike 
König


Eike
about
Eike

"[...] We like to inform people creatively or in a way that makes information easier to understand; working for companies that are starting off and need some assistance in establishing themselves; illustrating a companies personality by developing a brand; creating a visual connection with some music and it's listener; translating the artwork of an album beyond its sleeve; working with or for people and companies in other creative fields. Whether it's a poster for a theatre company, a catalogue for an art exhibition or working collaboratively with people of other design disciplines."

"[...] Wir lieben es, auf Projekten zu arbeiten, die den Menschen helfen, Informationen einfacher zu verstehen. Wir lieben es, für Unternehmen oder Unternehmungen zu arbeiten, die noch ganz am Anfang stehen und sich finden müssen. Wir lieben es, eine Marke oder ein Produkt mit zu gestalten und zu entwickeln und in der Welt sichtbar zu machen. Wir lieben es immer noch, Platten-Cover zu gestalten, die mehr sind als einfach nur Platten-Cover. Wir lieben es, Projekte selbst zu initiieren und ins Leben zu rufen. Und wir lieben es, mit und für andere Menschen in anderen kreativen Bereichen zusammenzuarbeiten, uns auszutauschen und noch viel mehr zu lernen. "

More about Eike König

Eike König
Out The Box #1
30 — 03 — 12

 

 

Poster
#1

 


Buy the limited

screen print poster
of Eike König!

By: Eike König
Release Date: 2012
Format: 48 x 67,2 cm
Features: Silk screen print
Price: €45.00

Shipping info: 
Germany: 2-4 working days
Europe: 3-6 working days